Op conge

wpid-mntsdcardDCIMCamera2013-12-02-16.49.29.jpg.jpgHet was hier weer een beetje stilletjes de afgelopen weken he. Sorry daarvoor maar ik was belachelijk hard aan het genieten met mijn twee ventjes in center parcs.
U vond ons in de Kempen tussen de bossen op de rand van de Limburg. Tegen Lommel en het moet gezegd… Lommel dat is gewoon cool mensen. Enthousiast gilde ik bij aankomst tegen mijn ventje “zie daar cremerie Romy.” (Ja ik keek graag naar creme dela creme.) Het enige wat hij zei was: “Ja dat ziet er in het echt toch wel een pak kleiner uit.” En gelijk had hij. Maar dat neemt niet weg dat Lommel dus best cool is, met een geweldig lekkere bakker die taartjes verkoopt met zotte namen zoals “donald duck”. En een beenhouwer met geweldige huisgemaakte kempische kop en volgens de echtgenoot de beste pensen die hij ooit had. Daarom vinden wij Lommel dus cool, want wij blijven foodies natuurlijk.

Ook over onze cottage waren wij trouwens dolenthousiast. Gelegen met een supermooi zicht op het meer en helemaal vernieuwd. Spik en span proper en een heel fijn welkom pakket stond ons op te wachten. Goeie services zoals we gewoon zijn van center parcs. We hebben trouwens menig uurtje doorgebracht in onze cottage gezien onze fab doggy mee was. Wat we dan zoals deden? Mijn ventje vuurtje stook met de openhaard.

Aperitieven, non alcoholic of course, met heel veel hapjes, waardoor we geen zin meer hadden in avondeten. De echtgenoot nam elke dag een saunaatje, waar ik dan jaloers naar zat te kijken. Hoewel ik dan lekker kon dobberen in het heerlijke ligbad en naar mijn naakte, zwetende ventje kijken in de sauna. Er zijn ergere dingen om u dagen mee te vullen zenne.
wpid-mntsdcardDCIMCamera2013-12-06-07.30.38.jpg.jpg

En we hebben ook wel wat afgewandeld. We trokken richting bokrijk, waar we een mooie wandeling maakte door de aangrenzende bossen en af en toe een glimp konden werpen op het openluchtmuseum. Daar bleek toch weer eens hoe ongelooflijk vriendelijk die Limburgers zijn. Elke fietser en wandelaar knikte wel even of sloeg een praatje. Dat was wel wat anders op onze wandeling in Postel, waar we door de bossen rond de abdij trokken. Dat werd dan weer gelukkig goedgemaakt door de ongelooflijk vriendelijke waardin van de herberg met de lekkerste bitterballen in lange tijd en heel veel koekjes voor onze fab doggy.
Diezelfde fab doggy vond trouwens de kinderboerderij op het park zelf ongelooflijk interessant en was denk ik een beetje teleurgesteld dat de aanwezige varkentjes niet met hem wouden spelen. We hebben de beestjes proberen uit te leggen dat hij net zo een groot varken was als zij, maar zonder veel succes.
Kort gezegd, wij waren eventjes helemaal weg van de wereld en hebben met volle teugen genoten van onze laatste vakantie met ons drietjes.
wpid-mntsdcardDCIMCamera2013-12-03-15.27.00.jpg.jpg

6 thoughts on “Op conge

  1. Wat een enthousiasme, ik keek trouwens ook heel graag naar de perikelen in cremerie Romy,..blij dat je genoten hebt, klinkt in elk geval zalig,…ga mijn lief verrassen met 2 dagen weg in het nieuwe jaar, effe nood aan!!!!

  2. Pingback: Op vakantie | Silke in wonderland's Blog

Geef een reactie

