Afscheid

Bijna vier jaar heb ik hier geschreven als Alice.
Sedert november 2008… ik schrik er eigenlijk zelf van.
De ondertitel is nog heel even van toepassing…. een blik in het leven van een 20 something..
En toch ben ik deze blog ontgroeit. Alice past niet meer bij mij. Ze is mij niet meer.

Ik stop niet met bloggen.
Neen, ik verhuis gewoon. Ik ga bloggen onder mijn eigen naam, over wie ik echt ben en waar ik nu sta in het leven.
Dat ik daar lezers mee ga verliezen daar twijfel ik geen moment aan.  Maar misschien win ik er ook wel?

Diegene die graag met mij mee verhuizen mogen altijd een mailtje sturen naar het volgende adres: fb794240@skynet.be

Het was een fijn avontuur. Ik heb hier zulke mooie momenten beleefd en zoveel fantastische mensen leren kennen.

Dikke knuffel,

Alice

4 thoughts on “Afscheid

Geef een reactie

