Secret Santa the final post

En net voor het weekend was het mijn beurt om mijn Secret Santa pakketje te ontvangen.
De postbode belde M. uit zijn bedje (nachtshift weet je wel) en overhandigde hem een doos. Onmiddellijk werd ik op de hoogte gebracht van het ontvangst van het doosje. Juichen doen we daarvoor!
Ik was meteen helemaal weg van het cadeautje gezien mijn secret santa overal bulldogstickertjes had op geplakt. Bulldogjes!!!!
En het cadeautje zelf was ook erg fijn:
Een klein tasje waarin ik eindelijk al mijn make up kwijt kan die nu gewoon in mijn handtas ronddwaalt!
Een kookschrift, waar secret santa al heel wat lekkere receptjes in kleefde.
Kerstzakdoekjes waar ik een blij rondendansje van begon te maken.
En als top of de bill twee pins met franse bulldogjes op. Ik denk dat er thuis om gevochten gaat worden, want ook M. was helemaal weg van deze pins!

Alvast bedankt Katrien! Die trouwens nogsteeds een secret santa is, gezien ik haar niet kan linken met een blog!

5 thoughts on “Secret Santa the final post

  1. OO wat leuk! Ik vind vooral het make-uptasje supercool!
    Moet me dat ook eens aanschaffen, maar moet er eerst eens
    een gewoonte van maken om wat vaker make-up te gaan gebruiken!
    Ik wens je nu al een superkerstfeest toe! Geniet met volle teugen!

  2. Pingback: Secret Santa #1 | Crispkat

Plaats een reactie